Preguntes freqüents
On puc comprar entrades?
Les entrades als espectacles es poden adquirir en línia sense comissions, des de casa i sense cues. Busca l’espectacle que vols veure, inicia la compra d’entrades i selecciona on vols seure. Segueix els passos que s’indiquen per fer el pagament. En breu rebràs un correu electrònic amb les entrades adjuntes (disposes d’una àrea privada a la mateixa web per tornar-les a descarregar en cas que no trobis el correu electrònic)
Quin és l'horari de taquilles?
Les entrades disponibles també es poden adquirir el dia de l’espectacle, mitja hora abans de l’inici de la funció i amb targeta de crèdit.
He de presentar les entrades impreses o al mòbil?
En el control d’accés a l’equipament llegiran el codi de barres de la teva entrada (es pot presentar impresa o en el dispositiu mòbil). Aquest codi QR és únic i es vincula amb la compra que has fet. Si teniu qualsevol problema amb la impressió de les entrades o del comprovant de compra podeu passar per la taquilla del teatre, enviar-nos un correu electrònic a cultura.auditori@tortosa.cat o trucar-nos al 977 51 01 44
Quina és la Programació estable?
És aquella de caràcter professional i normalment de pagament que conforma la programació de cada temporada (teatre, música, dansa, circ, familiars). També podeu trobar activitats externes, organitzades per altres entitats* (que reconeixereu per portar un asterisc darrers del títol), activitats complementàries i les activitats organitzades per l’Escola Municipal de Teatre i l’Escola Municipal de Música. Els descomptes només són aplicables als espectacles de la Programació estable.
Quins són els preus de les entrades? Tinc dret a algun descompte?
El ple de la corporació aprova els preus dels espectacles de la programació estable per a cada temporada, així com, els descomptes que són aplicables. Quan compreu entrades al web heu d’escollir la tarifa aplicable sigui o no amb descompte (platea, amfiteatre, menor de 25 anys, etc.). Si us acolliu a una tarifa amb descompte en arribar al Teatre, l’haureu d’acreditar.
Puc canviar les meves entrades?
Les entrades no es podran canviar, ni retornar el seu import, excepte quan la cancel·lació sigui deguda a causes de força major.
Què he de fer en cas d’ajornament / suspensió?
En cas d’ajornament de l’espectacle, l’organització es posarà en contacte per comunicar-vos la nova data i buscar la solució més adient (es compromet a retornar l’import d’aquesta entrada). Qualsevol reclamació relacionada amb la realització, suspensió, modificació o anul·lació d’un espectacle s’haurà d’adreçar a l’Organització amb la presentació de l’entrada.
Els menors de 3 anys poden accedir als espectacles? Ocupen seient?
No és permès l’accés als menors de 3 anys excepte als espectacles familiars o amb autorització expressa del Teatre. Els menors de 3 anys tenen accés gratuït als espectacles familiars sempre que no ocupin una butaca.
Puc regalar un abonament?
Sí, els abonaments no són nominatius. Hauràs de registrar-te amb el teu nom per fer la compra. El nom no sortirà a les entrades.
Què passa si arribo tard a l’espectacle?
Es demana puntualitat. Un cop començada la funció no es permetrà l’entrada a la platea. En el moment que sigui possible, el personal del Teatre us indicarà per accedir a l’amfiteatre.
Puc fer fotografies?
No és permès fer enregistraments, fotografies, ni filmacions dels espectacles de la programació es-table sense autorització expressa del Teatre.
Puc entrar menjar i begudes a les sales?
No es permet beure ni menjar a l’interior de les sales.
On estan ubicades les places per a persones amb cadires de rodes?
A la Sala gran, les cadires de rodes se situaran a primera fila, davant de la butaca assignada. A la Sala petita, les cadires es poden situar a l’última fila, al costat de la porta d’accés.
Puc entrar a les sales els cotxets i/o les cadires de nadons?
No. Per la seguretat de tothom et demanarem que el deixis allà on el personal de sala t’indiqui.